ولایت
ولایت

ولایت

نصب یادمان خلبانان شهید در شهر سرابباغ آبدانان

 

به منظور پاسداشت نام و یاد شهدا، ترویج فرهنگ شهادت و همچنین تجلیل از فداکاری ها و تکریم مقام شامخ این دو اسوه ایثار و شهادت و پاسداران آسمان ایران اسلامی، ماکت یک فروند هواپیمای جنگی اف پنج بعنوان یادمان این 2 خلبان شهید با همکاری و مشارکت خانواده های معظم آنان طراحی، ساخته و در ورودی شهر نصب شد.





"سید شهیدان اهل قلم سیدمرتضی آوینی"


آلبوم تصاویر شهید مرتضی آوینی


زمانه عجیبی است!

برخی مردمان امام گذشته را عاشقند؛

نه امام حاضر را ...

می دانی چرا؟

امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر می کنند

اما امام حاضر را باید فرمان برند!

و کوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند...

                                                         

مادران آسمانی

 

مادر شهیدی رفت دیدار امام روح الله

عکس اول را گذاشت روی میز: این پسر اولم محسن است

عکس دوم را درآورد و گفت: این پسر دومم محمد، دوسال از محسن کوچکتر بود
 
عکس سوم را در آورد رفت بگوید این پسرسومم... دید شانه های امام می لرزد.

فوری عکسها را جمع کرد زیر چادرش و خیلی جدی گفت: 4 تا پسرمو دادم که اشک شما رو نبینم.
 
شادی روح همه شهدا و سلامتی مادران شهدا صلوات

قضیه ی دکل چیست؟ چرا بعضی می خواهند خود را تطهیر کنند؟

افسران - قضیه ی دکل چیست؟ چرا بعضی می خواهند خود را تطهیر کنند؟
قضیه دکل نفتی و دولت راسگویان قضیه دکل نفتی و دولت راسگویان حالا چرا این دروغ را گفتند:دروغ بزرگی که دشمنان دکتراحمدی نژاد مخصوصا دولت راستگویان به او نسبت دادند و خواستند او را تخریب کنند.
ماجرای دکل نفتی گمشده چیست؟!
این روزها اخباری در فضای مجازی مبنی بر اینکه دکل نفتی گمشده (غیب شده) و... به گوش میرسدنکته ی خنده دار این ماجرا اینست که ظاهرا برخی دکل نفتی را با تیر چراغ برق محله شان اشتباه گرفته اند!اگر اندازه ی دکل نفتی را میدانستید هیچگاه از لفظ گمشده و مفقود شده استفاده نمیکردند
حال 3 سوال مطرح میشود:
1.ماجرای این دکل نفتی چیست؟
2.چه کسی گمشدن دکل نفتی را در رسانه ها مطرح کرد؟
3.دلیل این شخص از مطرح کردن این مسئله چه بود؟
جواب سوال اول:عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی(علی علیلو):این دکل توسط طرف ایرانی از کشور چین خریداری شده است اما از آنجایی که طرف ایرانی به تعهدات خود پایبند نبوده و قسط دوم آن را پرداخت نکرده است، این دکل اصلا به ایران ارسال نشده است تا گم شود.
جواب سوال دوم:وزیر نفت فعلی یعنی جناب آقای زنگنه!
جواب سوال سوم:ماجرای این دکل چیز جدیدی نیست و درست از همان زمان(حدود یک الی دو سال پیش) درحال پیگیری بود و کافیست که طرف ایرانی به تعهدات خود پایبند باشد تا آنرا تحویل بگیرداما آقای زنگنه به دو دلیل آنرا مسئله ی جدیدی جلوه داد و آنرا با کمک رسانه های اصلاح طلب بزرگنمایی کرد:1.این دولت تمام سعی و تلاش خود را میکند تا دولت قبلی را پلیدترین و خبیث ترین دولت از ابتدای انقلاب تاکنون معرفی کند و برای این هدفش از هیچ وسیله ای فروگذار نیست2.آقای زنگنه خواستند تا با این کار خودشان را تطهیر کنند و شاید با این تیری که در تاریکی انداختند ماجرای « ‫‏پرونده_ی_کرسنت‬ » کمرنگ تر شود و مردم فراموش کنند که ایشون و برخی دیگر از اعضای دولت فعلی چه ضرر شدیدی به ایران زدند
آقای زنگنه برفرض که ما ساده باشیم و باور کنیم یک دکل نفتی غیب هم میشود با این حال رقم ضرر در این دکل به گَردِ پای ضرری که در پرونده کرسنت خوردیم نمیرسد__

فرزند عزیزم

آن زمان که مرا پیر واز کار افتاده یافتی

اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا

نتوانستم لباسهایم را بپوشم اگر صحبت هایم تکراری وخسته کننده است

صبور باش ودرکم کن

یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم

روزی چندبار لباسهایت را عوض کنم

برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم

بارها وبارها داستانی را برایت تعریف کنم ....

وقتی نمیخواهم به حمام بروم مراسرزنش وشرمنده نکن

وقتی بیخبر از پیشرفتهاو دنیای امروز سوالاتی میکنم با تمسخر به من ننگر

وقتی برای ادای کلمات حافظه ام یاری نمیکند

فرصت بده وعصبانی نشو وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند

دستانت را به من بده همانگونه که تواولین قدم هایت را کنارمن برمیداشتی...

زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم عصبانی نشو...روزی خود میفهمی

ازاینکه در کنارت ومزاحم تو هستم عصبانی نشو و

یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم کمک کن تا با نیرو وشکیبایی تو

این راه را به پایان برسانم .


آمریکا همان شیطان بزرگ است!!!!!

 

بنام خدا و برای خدااای

حضرت امام خمینی (ره) تعبیر جالبی در باره سردمداران آمریکائی دارند و می فرمایند: «آمریکا شیطان بزرگ است» و امام این جمله را بر اساس سرشت آمریکا و اقدامات عملی شیطان بزرگ فرموده بودند و به این نظر اعتقاد راسخ داشتند و در سالهای پایانی عمر شریف خود، بارها به مسئولین و اقشار مختلف مردم، تقابل اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکائی را تذکر دادند.

وقتی امام(ره) اعتقادشان بر این است که آمریکا شیطان بزرگ است، حال اگر آقای روحانی رئیس جمهور بازی بْرد – بْرد را با شیطان مطرح نماید و در تبلیغات انتخاباتی خود، شیطان(آمریکا) را کدخدا معرفی نماید!، آیا می شود با شیطان کنار آمد و از خواست که هر دو در بازی، برنده میدان باشیم؟! آیا حضرات معصومین(ع) و علماء و بزرگان اسلام در جهت تهذیب نفس و رسیدن به درجات کمال در مبارزه با شیطان درون و بیرون، بازی بْرد – بْرد را مطرح نموده اند؟! آنچه که در سیره بزرگان دین و استقلال طلبان اسلام و جهان در مذاکره با شیطان دیده می شود، غلبه جنود حق بر جنود شیطان است!

در کجای تفکر انقلاب اسلامی طرح بازی بْرد - بْرد با شیطان مطرح شده است؟! آمریکا در یک قرن اخیر و بعد از پایان جنگ جهانی دوم و کودتای 28 مرداد 32 در کدام معامله سیاسی با ایرن، طرح بازی مسخره بْرد – بْرد را رعایت کرده است؟! اساس انقلاب اسلامی در راستای باخت شیطان بنا گردیده، نه بازی برد - برد!. اصلاً استفاده از اصطلاح قماربازها در قمارخانه ها برای رئیس جمهوری در تراز رئیس دولت نظام اسلامی ایران زشت و ناپسند و وسوسه انگیز است.

 متأىسفانه دولت اعتدال با استفاده از همین اصطلاحات وسوسه انگیز قماربازها، زمینه ی طمع شیطان را در 21 ماه گذشته علیه انقلاب اسلامی بصورت چشمگیری افزایش داده است و گر نه شیطان بزرگ، در زمان دولت سابق حاضر بود، با50 درصد امتیازهای داده شده از سوی دولت یازدهم، توافقنامه هسته ای را امضاء و تحریمها را لغو نماید.  لبا  

شهید سید مرتضی آوینی چقدر زیبا صفت شیطان بازگو نموده است. سید شهیدان اهل قلم می نویسند: «شیطان حکومت خویش را بر ضعف‌ها و ترس‌ها و عادات ما بنا کرده است و اگر تو نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفه‌اللهی جبران کنی، دیگر شیطان را بر تو تسلطی نیست.»

این وجیزه را با چند سخن عبرت انگیز در خصوص شناخت دشمن و شیطان بزرگ را بر اساس نظر ژرف حضرت امام خمینی(ره) به پایان می رسانم زیرا امام به زیبای تمام آمریکا را ترسیم می کرد و می فرمود:1-«ما آن قدر صدمه که از آمریکا دیدیم از هیچ کس ندیدیم.»2- «آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستعضف جهان است.»3-«همه گرفتاری که ما داریم از دست آمریکا داریم.» 4-«تمام گرفتاری ما از این آمریکا است.» 5-«آنهایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند.» 6-«روابط ما با آمریکا روابط یک مظلوم با ظالم است، روابط یک غارت شده با غارتگر است.» 7-«هر چه فریاد دارید سرآمریکا بکشید.»

داعش مسئولیت حملات جمعه شب پاریس را برعهده گرفت


حملات جمعه شب در پاریس، پایتخت فرانسه دست کم ۱۲۰ کشته و بیش از دویست زخمی بر جای گذاشت.

در این حملات، شش تیراندازی و دو انفجار انتحاری در هفت نقطه پاریس روی داد. این برای نخستین بار در تاریخ فرانسه است که عملیات انتحاری در خاک این کشور صورت می گیرد.

وزیر خارجه فرانسه اعلام کرده است که باید هر چه زودتر در کنفرانس وین راهی برای مبارزه با داعش و تروریسم پیدا کرد تا حوادثی مشابه حادثه شب گذشته پاریس تکرار نشود.

انفجار اول در نزدیکی استادیوم فوتبال پاریس و هنگام بازی دوستانه دو تیم آلمان و فرانسه و زمانی انجام شد که فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه داخل استادیوم بود. وی به سرعت محل را ترک کرد و برای تشکیل جلسه اضطراری به وزارت کشور رفت. انفجار دوم نیز حدود پانزده دقیقه بعد اتفاق افتاد. به گفته شاهدان عینی عاملان حمله فریاد می زدند: امروز را یازده سپتامبر فرانسه می کنیم.

همزمان شش تیراندازی در نقاط دیگر شهر روی داد و سپس افراد مسلح با ورود به یک سالن کنسرت بیش از هزار و پانصد نفر را به گروگان گرفتند. گروگان گیری با دخالت پلیس پایان یافت و در جریان آن بیش از صد نفر به همراه پنج مهاجم کشته شدند.

شاهدان عینی می گویند گروگان گیرها بسیار جوان بودند و زبان فرانسه را به خوبی و بدون لهجه صحبت می کردند. همچنین یک شاهد دیگر گفته است که آنان هنگام ورود به سالن کنسرت فریاد زدند این کار را برای سوریه انجام می دهند. مهاجمان پیش از ورود به سالن به سمت عابران و خودروها تیراندازی کردند.

در پی این حملات فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه با اعلام وضعیت اضطراری در سراسر کشور از برقراری کنترل مرزی جهت جلوگیری از خروج “مهاجمان و ورود احتمالی افرادی با مقاصد تروریستی” خبر داد. همچنین شهرداری پاریس تمام اماکن عمومی را در روز شنبه تعطیل کرد. کلیه برنامه ها در فضای باز از جمله راهپیمایی ها نیز در این روز لغو شدند.

پس از بمبگذاری متروی مادرید در سال ۲۰۰۴ این مرگبارترین حمله در اروپاست.

حملات جمعه شب در حالی انجام شد که پاریس به زودی میزبان رهبران کشورها برای شرکت در کنفرانس تغییرات آب و هوایی است. حسن روحانی، رییس جمهوری ایران که قرار بود در این هفته از ایتالیا و فرانسه دیدار کند، سفر خود به اروپا را لغو کرد.

زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم ..


 

زمانی که صدام شهرهای ایران را موشک باران و بمباران می کرد، تیمسار آبشناسان نامه‌ای به صدام نوشت که خیلی خواندنی است و یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلای ایران است...
«اگر جناب صدام حسین ژنرال است و فنون نظامی را خوب می‌داند و نظریه‌پرداز جنگی است، پس به راحتی می‌تواند در دشت عباس با من و دوستان جنگ آورم ملاقات کند و با هر شیوه‌ای که می‌پسندد، بجنگد؛ نه این‌که با بمب افکن‌های اهدایی شوروی، محله‌های مسکونی و بی‌دفاع را بمباران کند و مردم را به خاک و خون بکشد».
در جواب نامه، صدام، ژنرال قادر عبدالحمید را با گروه ویژه‌اش به دشت عباس فرستاد تا به تیمسار آبشناسان یک جنگ تخصصی را نشان بدهد.

سال‌ها قبل در اسکاتلند، تیمسار آبشناسان، ژنرال عبدالحمید و گروهش را در مسابقه کوهنوردی ارتش‌های منتخب جهان دیده بود. آن‌جا گروه او اول شد و عراقی‌ها هفتم شدند. حالا در میدان جنگ حقیقی دوباره مقابل ژنرال قادر عبدالحمید قرار گرفت و بعد از یک درگیری طولانی، لشکرش را شکست داد و خود او را اسیر کرد.زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم ..

سیزده آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گرامی باد.

روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است. تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند. Image result for ‫ادامه مطلب متحرک‬‎

ادامه مطلب ...